miercuri, 16 martie 2011

De ce acte ai nevoie pentru a accesa Programul "Casa Verde"?

De ce acte ai nevoie pentru a accesa Programul "Casa Verde"?

Persoanele care vor sa-si inverzeasca locuintele isi pot depune cererile de finantare prin programul "Casa Verde" incepand cu luna aprilie.

Practic, oricine isi echipeaza locuinta cu panouri solare, pompe de caldura sau instalatii de producere a energiei termice pe baza de biomasa isi poate recupera investitia, sau o parte din ea, prin decontarea facturii de catre Administratia Fondului de Mediu.
Pentru aceasta, proprietarii locuintelor verzi trebuie sa depuna personal la sediul agentiei judetene pentru protectia mediului dosarul de finantare ce cuprinde urmatoarele documente:
- cerere de finantare nerambursabila, tehnoredactata si semnata, in original
- declaratie pe propria raspundere, completata si semnata, in original
- copie de pe actul de identitate al solicitantului
- extras de carte funciara care sa ateste dreptul de proprietate/coproprietate al solicitantului asupra imobilului pe/in care se va realiza proiectul, in original, sau autorizatie de construire emisa solicitantului, in copie legalizata pentru imobilele aflate in constructie, valabile la data depunerii
- certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul local, in original, valabil la data depunerii dosarului de finantare, eliberat de catre organele competente
- adeverinta privind existenta contului bancar al solicitantului finantarii, emisa de o banca comerciala, in original
- un plic pe care se va completa numele si adresa completa a solicitantului si titlul programului.
Potrivit unei Hotarari de Guvern, Programul Casa Verde va fi finantat anul acesta prin 300.000.000 lei (credite de angajament) si 435.899.000 lei (credite bugetare).

Vrei sa fii la curent cu articolele publicate ? ABONEAZA-TE ACUM ! Nu te costa nimic

comentarii

0 Responses to "De ce acte ai nevoie pentru a accesa Programul "Casa Verde"?"

Trimiteți un comentariu